четвер, 19 грудня 2013 р.

Територія добра і милосердя: Нові горизонти

     Право інвалідів на інтеграцію в суспільство — основний принцип міжнародних стандартів, а забезпе­чення дітям-інвалідам доступу до якісної освіти є основою інтеграції та пріоритетом соціальної політики демократичних країн.
     Конвенція про права дитини наголошує, що спільна освіта дітей з обмеженнями розвитку є основою їхньої інтеграції та соціальної адаптації. Навчання та отри­мання досвіду є єдиною можливістю для такої дитини включитися в суспільне життя, набути впевненості, свободи мислення, максимально можливої самостій­ності. З такою метою 12 грудня 2013 року в Районній центральній бібліотеці відбулося засідання комісії Рахівського районного реабілітаційного центру інвалідів та дітей-інвалідів ( далі Центр), де обговорювалося питання щодо співпраці Центру та бібліотеки.

Присутні:
            
Костич К. Н. – в. о. директора,  вчитель-реабілітолог
Носа В. Ю. – практичний психолог
Шевчук О. П – логопед
Штодлер Г. О. – масажист
Німчук І. Є. – інструктор ЛФК
Юришинець Н.В. -  бібліотекар

У зв‘язку з тим, що Центр не має приміщення для роботи з дітьми з обмеженими можливостями бібліотека запропонувала свою допомогу: дала можливість працівникам Центру проводити заняття в бібліотеці. Для цього будуть використовуватись читальний зал бібліотеки, дитячий куточок та мультимедійне обладнання Інтернет-центру. Таким чином, узгодили спільний план роботи. Визначились із днем проведення занять: щочетверга о 11:00 -  індивідуальні  та один раз у місяць – групові. 

В зв’язку з недостатньою інформаційною підтримкою діяльності Центру, було вирішено за допомогою Інтернет-Центру бібліотеки розробити блог РРЦІДІ та провести реєстрацію в соціальних мережах, для популяризації роботи, що проводиться з дітьми та обміном методичним досвідом з іншими подібними центрами. Розробка та адміністрування блогу і сторінок в соціальних мережах буде здійснюватись працівником Інтернет-центру в рамках співпраці РРЦІДІ та бібліотеки.

Обидві сторони дійшли до висновку, що співпраця допоможе частіше організовувати групові заняття з дітьми з обмеженими можливостями, завдяки цьому буде розвиватись їх кругозір,  буде можливість спілкуватись з такими дітками, як вони самі. Також, діти зможуть адаптуватись в оточуючому світі, адже вихід дитини за вузькі рамки свого оточення, залучення її до системи безпосередніх стосунків з широким колом інших людей сприяє збагаченню індивідуального життя, та особистісного розвитку.


Немає коментарів:

Дописати коментар